.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار:كاهش‪ ۸/۸درصدي نرخ بيكاري درگلستان

استاندار گلستان گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته نرخ بيكاري در استان با كاهش ‪ ۱/۵‬درصدي در بهار امسال به ‪ ۸/۸‬درصد رسيده است.

به گزارش شمال نیوز ،يحيي محمودزاده روز دوشنبه در گردهمايي ائمه جمعه استان گلستان در شهرستان علي‌آبادكتول اظهار داشت: اين نرخ در بهار سال گذشته ‪ ۱۰/۳‬درصد بوده است.

استاندار گلستان در زمينه اقدامات انجام شده در استان نيز گفت: در استان گلستان طي سالهاي ‪ ۸۵‬و ‪ ۸۶‬بالغ بر چهار هزار ميليارد ريال تسهيلات در قالب طرحهاي مختلف به مردم اعطا شده است.
محمودزاده با اشاره به اينكه در دوران دولت احمدي نژاد به اين استان اجازه استقرار صنايع بزرگ داده شد، افزود: ايجاد كارخانه پتروشيمي، نيروگاه هزار مگاواتي علي‌آبادكتول، شهرك صنعتي هزار هكتاري، كارخانه سيمان مينودشت و گاليكش از مهمترين پروژه‌هايي است كه در روند توسعه و پيشرفت اين استان موثر خواهد بود.

استاندار گلستان همچنين با اشاره به برخي اقدامات دولت اظهار داشت:كاهش سود بانكي از مهمترين اقدامات دولت نهم در جهت توسعه، رفع مشكلات مردم و شكست ساختارهاي سنتي حاكم بر جامعه بوده است.
وي با بيان اينكه نرخ سود بانكي در سالهاي قبل به ‪ ۱۸ ،۱۷‬و در مواردي به ‪ ۲۰‬درصد هم رسيده‌بود، اضافه كرد: با پيگيري دولت نهم اين نرخ به ‪۱۲‬ درصد كاهش يافته است.

استان گلستان در شمال ايران با بيش از يك ميليون و ‪ ۶۱۳‬هزار نفر جمعيت داراي يازده شهرستان در قالب ‪ ۲۴‬شهر و حدود يكهزار روستا مي‌باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 شهريور 1386
شاید در علی اباد کتول مرکز حزب موتلفه این خبر مصداق داشته باشد ولی در استان خبری نیست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.